028 Fajniedziałek.

Witajcie Kochani:) 
Dziś byłam na spacerku, bo pogoda wreszcie się poprawiła. Robi się coraz bardziej zielono i kolorowo. Urzekły mnie krokusy: żółte, fioletowe [jasne i ciemne] i białe. Również pojawiły się maleńkie niebieskie kwiatuszki, a do tego widziałam stokrotki, niestety nie chciały mi pozować, ale za to miałam latającą modelkę - pszczółkę.:)
Dobra koniec pisania głupot, sami zobaczcie!












 Jak wam się podobają? Jak zwykle czekam na wasze opinie, komentujcie, pokazujcie znajomym, niech też skomentują!
Oczywiście zapraszam na mojego FanPage'a >Klik<  Tam również komentarze i opinie mile widziane!
Pozdrawiam:)

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Zdjęcia naprawdę robisz cudowne... i czuć tą wiosnę, widać wiosnę.... :)

    Pozdrawiamy, mG!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia !

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w drugim zdjęciu. Jest niesamowite! Jeju dziewczyno jak ty to robisz? Jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, Dziękuję bardzo. Według mnie moim zdjęciom jeszcze wiele brakuje, ale staram się robic jak najlepsze. Po prostu robię dużo zdjęć, robię i robię:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia! Naprawdę ;)
    Zapraszam również do mnie :)
    http://emilylach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm piękne kwiaty, kocham wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing pics and amazing flowers! Love flowers.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom



    OdpowiedzUsuń
  7. Jak moge zaobserwowac twojego bloga? Bo nie widze przycisku :D

    OdpowiedzUsuń