012 Czas przemija.

Witam.
Nie było nie tu baaaaardzo długo. Baa... Nawet usunęłam bloga, ale stwierdziłam, że jedna go "odusunę". Chciałabym bardziej pochłonąć się w robienie zdjęć. I dziś nadszedł ten dzień. Znaczy nie do końca, bo robiłam dziś bardzo mało zdjęć, ale dziś nadszedł taki przełom. Reaktywowałam bloga, posprzątałam w moich zdjęciach, założyłam FanPage'a [u góry na 'listewce' możecie kliknąć i otworzy Wam się moja strona na Facebooku] i odwiedziłam parę nowych stron poświęconych fotografii. Mam nadzieję, że uda mi się rozwinąć bardziej i moje zdjęcia będą się podobać większej liczbie osób. :)
no a teraz parę kadrów jesiennych, bo już idzie zima:)










PS zachęcam do komentowania, uwagi mile widziane, lajkowanie i udostępnianie FanPage'a również:)


Pozdrawiam.

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz