051 wychodzę na dwór a tu pole:)

Witajcie kochani!:) 

Dziś za dużo rozpisywać się nie będę. Krótko i na temat. Dziś kolejny post ze zdjęciami z wyjazdu do domu, tym razem jednak będą to krajobrazy, głównie widoki na pola, z ciekawymi chmurami i kwiatami:) Bardzo mi się podoba zdjęcie, które dałam na sam początek, oraz to na samym końcu. 
A Wy co myślicie?
Oceńcie:













I jak?:)
Oczywiście czekam na Wasze opinie, komentarze jak i odwiedzenie mnie na FanPage'u 
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz i każde polubienie na FB i obserwację bloga! Motywujecie mnie :)
Pozdrawiam!

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Witam , bardzo spodobał mi się Twój blog , więc postanowiłem nominować Cie do Liebster Blog Awards , pytania znajdziesz na moim blogu .

    Serdecznie pozdrawiam El Pisario

    http://hasztagowskiemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, ale na tym blogu nie pisze takich postów z pytaniami i odpowiedziami.

      Usuń
  2. Cudowne te zdjęcia <3 Mnie też ujęły te kwiaty w wazonie;D

    OdpowiedzUsuń