064 Święta, święta i po sylwestrze.

Witajcie!

Grudzień za nami, a co za tym idzie Święta i Sylwester. Tak więc postanowiłam w końcu napisać dla Was nowy post świąteczno-sylwestrowy. 
W święta zrobiłam mało zdjęć "twórczych". Aparat działał całe święta, ale robiłam głównie zdjęcia rodzinne. Takie na pamiątkę, by można było sobie powspominać, zwłaszcza że było bardzo wesoło, bo święta wraz z moim chłopakiem spędziliśmy u mojej rodziny w Chojnicach. Przyjechał również brat, który mieszka pod Warszawą, z całą rodzinką. A gdy są dzieci, to musi być wesoło:) Odwiedził Nas Mikołaj (tę rolę przyjął wspomniany brat) było dużo śmiechu. Uwielbiam takie święta. 
W Pierwsze Święto odwiedziła Nas reszta rodziny, a w drugi dzień poszliśmy odwiedzić moją babcię, a później odwiedziliśmy siostrę. Na następny dzień z rana mieliśmy wracać do Tarnowa, ale chłopak stwierdził, że pojedziemy później. Tak więc znaleźliśmy inne połączenie, ale niestety nie było miejsc siedzących, a nie uśmiechało się nam stać, czy koczować na korytarzu przez 10 godzin. Wróciliśmy następnego dnia. "Spontan". 


 Dwa dni przerwy i nastał Sylwester. Niby dzień jak co dzień, ale jednak niezwykły. Żegnamy stary rok, który był... Dobry. Wiele się podziało. No i witamy rok nowy, który miejmy nadzieję, będzie jeszcze lepszy.
Co robiliśmy? Nic niezwykłego, zaprosiliśmy znajomych do nas i opijaliśmy mijający rok, trochę tańców, rozmów i śmiechu, a na godzinę 00:00 postanowiliśmy wybrać się na Marcinkę. Moim celem było fotografowanie fajerwerków. Robiłam to pierwszy raz w życiu, zdjęć wyszło bardzo mało. Znaczy... Zrobiłam dużo, ale takich do pokazania to bardzo mało! Ale myślę, że jak na pierwszy raz nie jest źle. Uchwyciłam wybuchające sztuczne ognie... Bez rewelacji, ale jest:)
Było bardzo zimno. Złożyliśmy sobie życzenia i wróciliśmy do  ciepłego mieszkanka.


A Wam jak minęły święta i Sylwester?
Życzę Wam by Nowy Rok był lepszy niż poprzedni!
pozdrawiam i zapraszam tradycyjnie na FanPage'a :) 
i na koniec małe podsumowanie roku:


Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz