054 koncertowo!!

Witajcie! 

Ostatnią sobotę wraz z moim chłopakiem i naszym kolegą, wybraliśmy się do Wrocławia, na "Międzynarodowy Turniej Kibiców-Obudź się Europo", który organizowali kibice Śląska Wrocław i Skinheads Polska. 
Fajna atmosfera, ciekawe mecze, gdyż byli Kibice z Europy jak Ferencvaros Budapest, Genk, Silkeborg i Dynamo Mińsk. Pogoda dopisała, choć niestety wiało chłodem.
Po meczu poszliśmy coś zjeść i udaliśmy się na koncert organizowany o godzinie 18.
no i z tej okazji mam dla Was parę zdjęć Właśnie z tego koncertu:) 

Legion Twierdzy Wrocław. 

Nordica 





The Firm(z Rotterdamu)



A na sam koniec wystąpiła kapela OBŁĘD, było gorąco
To działo się przed sceną:

i na scenie:




Wiem, że to nie zespoły które lubi każdy, lecz takie, które lubią nieliczni, ale to nic:)
Mi się podobało, zdjęcia robiłam w warunkach, w których jeszcze nigdy nie robiłam, więc ponownie plus, no i oczywiście spędziłam z milo czas i odwiedziłam miasto, w którym jeszcze nie byłam.
Pozdrawiam ciepło, bo robi się coraz chłodniej :(

PS jeśli masz zamiar głupio komentować, te zdjęcia (w sensie, "nie Twoje klimaty muzyczne i poglądowe, ideowe, itp")  to nie komentuj i wszystkim będzie lepiej:) 

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Osobiscie nie słucahm tego typu muzyki, ale każdy ma inny gust! . ;) Zdjęcia swietne! Musieliście się dobrze bawic. :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że koncert był udany! Zdjęcia wyszły naprawdę świetne! Od razu można wczuć się w tamten klimat! Niesamowite - naprawdę bardzo mi się podobają. Aż zrobiłaś mi ochotę na pojście na jakiś koncert, jej! *.*
    Pozdrawiam! http://stylowka4u.blogspot.com/2015/09/29-honey-oh-sugar-sugar-you-are-my.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawa była :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń